Ebruuuuuu Merhaba kızlar. Kızım 5 aylık sadece anne sütü alıyor fakat 10 güne kadar kaka yapmadığı oluyor. Ben bir de ekstra olarak mama denemek istiyorum ne önerirsiniz
Heide Ebruuuuuu ben sma kullanıyorum çok memmnunum bebelac kullandm kabız yaptı sma da anne sütündeki gibi yapıyor
mamAras Bize bütün mamalar kabızlık yaptı bebelac gold bitek iyi geldi şimdilik memnunum, buradaki ve trendyoldaki yorumları çok güzeldi