Fatma-sare Merhaba kızlar bebeğim 4 aylık molfix 3 numara kullanıyorum fakat ger gün büyük tuvaletimizi taşırıyor kıyafeti falan hep batıyor böyle bir sorun yaşayan var mı bez önerisi olan
Deletedmom413 Fatma-sare 11 aydir kullaniyorum hic tasirma yasamadim Gevsek bagladigim zamanlar haric :)
Unknown Fatma-sare Küçük geldiği için olabilir mi ? 2 numara taşırmaya başladı 3e geçmiştik. 2 aylık olacak oğlum 🙃
Minikaslann Fatma-sare Minies veya bimin bezini deneyin özellikle bimin bezinde taşma hiç olmadı molfix soft&pure aldım iki gündür gece çocuğu üstü başı ıslak buluyorum aslında çok beğenmiştim dokusunu flan ama 😳
VERA19 Fatma-sare Molfix’i Bebeğim küçükken bir ara deneyim demiştim hiç memnun kalmadım geceleri çiş sızdırıyordu🤭
elizabeth Fatma-sare kaç kilo bi numara büyütün. Molfix 3 numara kilot bez kullanıyorum 3,5 aylık kontrolde 5,30 kiloydu şu an en fazla 6 kilodur bi sıkıntı olmadı hiç
Yusufyigit-1 Fatma-sare evet maalesef bende molfixde bu sorunu çok yaşadım o yüzden çoğu kez değiştirdik bezi