Devlet hastanesine gitmeniz gerekiyor herhangi bir belirti varsa yapıyorlar belirti yoksa test yapmıyorlar sonuç e nabıza pozitif olarak düşerse ilçe sağlık merkezinden arayıp doktor yönlendiriyorlar eve gelen doktorlar ilaç verip 3 hafta ev haklınada iki hfta karantina veriyorlar