Defnelinamm12 Kızım az önce çok kustu kustuktan sonra kaka da yaptı açtım yine yapmaya devam etti ıkındıgında o kısmı açılıyor ve çok kötü olmuş kırmızı bsy gözüküyor
Dodonay Defnelinamm12 ay allah korusun. Keşke yardımcı olabilsek. Ama hastaneye gitmeniz en iyisi. Kötü falan dinlemeyin bence. Gidin hastaneye
Defnelinamm12 [bilinmeyen] kan yok kakası sarı renk balgamlı gibi ama o kısmı çok kötüydü kırmızı bsy gözüktü biraz da sıvı yaptı kakasını
Defnelinamm12 [bilinmeyen] yazdığın için çok teşekkür ederim ama gerçekten o kısım çok degısık bsydi sanki uzun ınce kırmızı bsy yanı ve bi degısıkti ya çok korkuyorum huysuz sureklı aglıyor zaten susmuyo hic üst üste gelince bunlar beni çok zorluyo korkuyorum ona bsy olacak dıye
Begum Doktora götürmen en sağlıklısı. Amaa bebim de bebegimin aşırı kustugu zamanlar oldu. O anki refleks ile kaka yapması da normal soguk kanlı olun en kötüsünü düşünmeyin bir doktora götürün
Bstbst Defnelinamm12 süt alerjisi gibi geldi bana tabi en iyi doktor bilir ama telaşlanmayın büyük ihtimal ya üşüttü ya da sütünüz dokundu süt alerjisi sonradan da ortaya çıkabiliyor diye biliyorum