nuuluuuu24 tavuk ve balığı köfte olarak verebilirsin. O görüntüden tiksinmişse belli bir süre sonra unutur, köfte olarak yerse de tadını unutmaz en azından. Ben kahvaltıda omlet yapıyorum zeytinden göz domatesten ağız öyle kendimce eğlenceli hale getirmeye çalışıyorum. Brnim kızım da iştahsız maalesef, 26 aylık şuan. Yemek yerken çok zorlanıyoruz ama yemek istemiyorsa kaldırıyorum ve bir sonraki öğüne kadar da atıştırmalık falan vermiyorum. İyice acıkıyor ve biraz da olsa yiyor.