Ygtek şuan aynı durumdayız üst azı dişler çıkıyor iyicene şişti beyazladı ama patlamazdı hem alerjik hem iştahsızdı yediği birkaç şey vardı şimdi hiç yediremiyorum zorla kaşık mamasından yiyor biraz emiyor zayıftı hepten zayıfladı çok zormuş bu dönem gelsin geçsin ve yemek yesin biraz da olsa