Merhaba, gün geçmiyor ki yeni bir sorum olmasın😄bebeğim doğduğundan beri meme ve mama beraber gidiyordu biberona alışınca memeyi reddedince bir süre sağarak verdim yine biberonla ( keşke hemen biberonu bıraksaydım) ara ara meme teklif ettim bazen aldı bazen almadı derken 10-15 gün böyle geçti ve bebeğim memeyi hiç almamaya başlayınca biberonu bırakma ve full emzirmeye dönme kararı aldım gerekirse mamayı kaşık biberonla verecektim. Baya uğraştım ayakta gezinirken emzirmeyle başladım sonra memeyi almaya başladı son 3 gündür full emziriyorum ama sütümün yetip yetmediğinden emin olamıyorum o yüzden devamlı acaba aç mı kaygısı var o nedenle bir kaç defa mama yaptım kaşıkla verdim 30 mli zor bitirdi içmek istemedi ve ben de bu nedenle sütümün yettiğini düşünüyorum. Çünkü çişli bez sayısı normal kaka miktarı azaldı ancak yapıyor 2-3 kez az da olsa. Ama uykuya dalamama problemi başladı mamayla beslenirken sanki böyle birşey yoktu. Uyuyor yarım saat maksimum bir saat içinde uyanıyor emzik verdiğimde kabul edip sakinleşiyor ancak emzik aldı acaba emmek mi istiyor diye düşünüp memeye aldığımda emmek istemiyor ağlıyor. Yani bu durumda aç olduğu için mi dalamıyor sizce çünkü 3 gündür gece harici derin uykuya geçemiyor. Gece de uyuturken zorlanıyorum baya geç uyuyor saat 1 buçuk 2 gibi. Uyuduğu zaman gece çok uyanmıyor emziriyorum uykuya devam ediyor. Sorum şu bu uykuya dalamama açlıkla mı ilgili tam doymadığı için mi dalamıyor ve meme reddine çok aç olana kadar devam mı ediyor yoksa başka bir nedeni olabilir mi? Tecrübelerinizi paylaşırsanız sevinirim çünkü zar zor full emzirmeye döndüm tekrar mamaya dönmekten korkuyorum