Kızlar oğlum 4 aylık. Sürekli beni ellerimden tutun ayak üstünde durayım istiyor. (tabi konuşmuyor da 🤣ıııı ıııı diyerek yaptırıyor bize zorla) bizim ellerden destek alıyor ayakları üzerinde durayım istiyor.adımlar atıyor tabi biz el yada kollarından tutuyoruz ayak üstü duruyor. Yatırınca ağlıyor sadece böyle sakin gülüyor hep.. Acaba erken yürüme belirtisi felan mı? Saçma sapan yorum yapacak yok artık diyecek gelmesin ilk bebişim bilmiyorum.