Arkadaşlar merhaba 7 ay önce sezeryan doğum yaptım . Rabbime şükürler olsun bir kız evladım var. Normalde kamu da çalışıyorum pandemi süresinde olduğumuzdan dolayı kçö den yararlanıyorum. Neyse asıl sorum şu . Sezeryan doğumdan kaç sene sonra 2. Bebek planlana bilir? Benaralarında çok yaş farkı olsun istemiyorum . 29 yaşındayım ilerleyen zamanlar da bu kadar aktif olamazsam nasıl olur diye düşünüp duruyorum . Bilemedim bana akıl verebilir misiniz ? Gönlümden geçen kızım 1 yaşına girdiğinde 2. Bebek için zemin hazırlamak istiyoruz fakat yanlış mi olur acaba ?