saRiiii seni insan yerine koyup kendi yaşadığımdan bilgi vermek istedim yardımı olur diye. Forumun amacı olarak derdini söylemek diğerlerinin yaptıklarından yada bilgilerinden faydalanıp kendi uygun çözümü aradığını sandım. Pardon bacım 👍senin zaten bebeğine sütünü vermek değilmiş yanlış anlamışım, bütün kötü kalbinden çıkmış kötü sözlerini sana iade ediyorum.öperim gözlerinden😘