Edakk benim bebeğimde 2 ay 9 günlük çok güzel yüz üstü duruyor karşısına ayna koyuyorum başını dike dike emeklemeye çabalar gibi hareket ediyor biraz bizim elimizde ben doğduğundan beri en az 5 dk yüz üstü sürekli yatırdım şimdi alıştı hatta altına büyük yastık koyun o zaman daha rahat durabiliyor