Arkadaşlar oğlum 6 ay 24 günlük ve tutunup ayağa kalkıyo haliyle sürekli düşüyo 😔 bu kadar erken tutunup ayağa kalkması normal mi? zaten çok hareketli Bi bebek 4aylıkken dönmeye başladı 5 aylıkkenden beri de emekliyo müthiş şekilde ama bu tutunup ayağa kalkma olayı artık moralimi bozmaya başladı sürekli düşüyor gözüm hep üstünde ama kaşla göz arasında yapıyo yapacağını