MinervaEva ağzınıza sağlık çok güzel cevap vermişsiniz. Bazıları sadece kendi bencilliklerinden tecrübesiz annelerin Ne düşüneceğini ne yaşayacağını hiç umursamıyor.
kilo postlarını özellikle girip ‘6. Ayında doğum kilosunun 2 katına yaşında 3 katına ulaşması ortalama olan’ yazıyorum bıkmadan usanmadan. Tek derdim okuyan diğer annelerin görüp acaba bebeğim zayıf mı diye üzülmemesi.
Her ay bebeğin ilk 3 aylık dönemde olduğu gibi 1-1,5 kg almasını bekleyenlere de hayranım. Arkadaşım mantıklı düşün bir. 3 kg doğan bebek öyle alsa yaşında minimum 15 kg olur. 15 kg 2-3 yaşında bebek kilosu.
@Aci hiç kafanıza takmayın önemli olan doğum kilosuna göre gelişimi. Hayatımın 10 senesi resmen obezdim. 38 kilo verdim 1,5 senede. Fazla kilo kime fayda saglamıs ki?