Bfiliz Kızlar merhabalar bundan 18 gun once sezaryen dogum yaptım ve kanamam hala devam edıyor ara ara sızın ne kadar surdu bıtmesı ve sonrasında ılk reglınızı ne zaman oldunuz?
Unknown Bfiliz Merhaba ☺️ Benim 40 gün sürdü. Hep kanama olarak değildi lekelenme şeklinde geldi genelde. 2 aylık olacağız regl olmadım henüz 🤷🏻♀️
Dilek94 Doğumdan sonra 3 hafta sürdü kanamam sonrasında lekenme tarzında sürdü biraz okadar 47.gündede ilk reglimi oldum
gokcekizinannesi Bfiliz ilk 1 hafta kanama 40 çıkana kadar da lekeleme tarzında devam etti. 4. ayda regl oldum