Bebeğim 3 ay 10 günlük. Gaz sancıları nedeni ile emmeyi reddetti bir türlü tutturamadim 1 buçuk ay denedim olmadı. Süt sağma makinesi aldım ve sagarak veriyorum. Sagarak veren anneler sütünüzü nasıl ısıtıp bebeginize veriyorsunuz. Ben kaynattigim suyu bir bardağa koyup biberonuda içine koyarak ılımasını bekliyorum. Sütü belli sıcaklığa getiren bir makine almaya karar verdim öncesinde sizlerede sormak istedim neler yapılabilir yardımcı olur musunuz?