Merhaba kızlar
bir yerde 4. Ayını bitiren bebeklerde safranın bağırsağa akmasının başladığını ve kaka renginde yeşilimsilik yapabileceğini bunun normal olduğunu okumuştum şimdi kaynağı bulamıyorum. Bebeğimin gerçekten 4. Ayından sonra o altın sarısı renk kaka bitti. Daha sarı ama yeşilimsi/haki çamurumsu bir renk. Sİzde de büyüdükçe renk değişti mi? Anne sütü almaya devam ettiği halde.
hala sadece anne sütü alıyor ama her gün çay kaşığının ucuyla tadım yaptırıyorum. Salatalık suyu üzüm gibi alerjen olma ihtimali düşük şeylerle..