Fatos94 Bende burda 40i çıkma postu açmıştım ve böyle postları aradım sürekli yorumları okumak için okuyup umut olsun diye 😊 çok acayip gazlı kolik bir kızım vardı çok huysuz ya uyur ya ağlar. Uyanıkken asla etrafa bakma şeyi olmazdı ağlardı.. Ben gazı için kimyon çayı kullandım üstüne huysuzlugu için Kehribar kolye taktım bebeğe ve üstüne 40i çıktı 😊 maşallah bebek değişti artık neyin hikmetidir bilmiyorum 🤷
Kendini biraz zorlayıp gazını kendisi çıkarıyor ufak dokunuşlar yapıyoruz sadece.
Ağlaması azaldı uyanıkken etrafı izler bakar sıkılınca mizmizlanir.
Farklı oldu yani. Sizde öyle umut edin olur inşallah ,❤️