Bizim de aynı şekilde 3 gündür süren inişli çıkışlı ateşimiz var ateşinin 1. Günü korkul acile gitmiştik. Sırtını dinledi, göğsünü dinledi biraz balgam var dedi atması için ilaç verdi burnuna sprey verdi alerji ilacı verdi bi de dönüşümlü calpol pedifen verdi. Hala ateşimiz bi inip bir çıkıyor 39 u çok nadir gördük fakat 37.5 38.5 arası gidip geliyor. Dün gece tekrar elim ayağıma dolandı özelde nöbetçi çocuk doktoru vardı gittik tahlil falan verdik boğzına baktı hafif kızarık dedi tahlilleri temiz çıktı viral enfeksiyon var dedi antibiyotik vermeye gerek yok ateşinin de gerileyeceğini düşünüyorum dedi, dönüşümlü ateş düşürücüte devam dedi. Bugün hala ateşi vardı ilacı içirdim ılık duş aldırdım uyudu ateşi düştü bakalım, inşaAllah çıkmaz artık şu üç dört gündür ömrümden 10 yıl gitti. Ben mi çok telaşlıyım çözemedim of. Rabbim çocuklarımıza şifa versin inşaAllah. Birbirimize dua edelim. Bi an önce bitsin artık.