Benim bebeğim 53 günlük akşam 10 da duş aldırıyorum baya rahatlıyor gece 12 ye kadar uyuyor 12 de mamasını veriyorum 4 5 e kadar uyuyor tekrar mamasını veriyorum etrafına bakıyor azıcık 8 e kadar uyuyor sonra…bana doktorum hep aynı yerde uyusun dedi rutin olusturdum aynı saatte duş hasta olmaz korkma dedi sıcak tuttuktan sonra sıkıntı olmaz dedi kışın bile yaptır ılık su ile dedi gazi falanda çıkıyor baya bi rahatlıyor sabaha kadar mama icib uyanıyor aralarda 3 3 buçuk saatte 1 ağlıyor öyle veriyorum mama icib uyandrmiyorum doktorum uyandrma acıkırsa uyanır dedi