Semih-Seval 2 ay 14 günlük bir erkek bebeğim var ayakları ve bacakları çıplakken çok ağlıyor sanki acı çekiyormuş gibi böyle birşey yaşayan varmı yada bilgisi olan varmı ???
ZMK Semih-Seval gazdan canım ya ne kadar o gaz çıksada yine gaz oluyor bacakları karnına doğru çektirip makatını açtırın çok güzel gaz çıkartıyolar rahatlıyolar
Semih-Seval Deletedmom16 çorap ve çamaşırını çıkarınca bir anda acayip bir şekilde çığlık atarak ağlamaya başlıyor gaz sancısıdan olabilirmiki bu şekilde
Emine_1245 Gazı vardır. Ayaklarını karnına doğru bastırma hareketleri yapın sırtını sıvazlayın ayaklarını da sıcak tutun. Ondan acı çeker gibi oluyordur yavrucak. Gaz çıkarınca rahatlar
Elmaliturta_ Semih-Seval evet düzeldi büyüdükce şuan 3 aylık önceden bezini değiştirirken bile ağlardı
Semih-Seval Elmaliturta_ darısı bize diyelim o zaman 🤲🏻 Teşekkür ederim bu arada ilgilenip cevap verdiğiniz için 😍
Gulalalay Benim de bebeğim 45 günlük yeni yeni alışmaya başladı. İlk haftalarda altını alırken bile çok ağlar beni korkuturdu. Sonra ona alıştı ayakları açıkken ağlamaya devam etti. Zamanla geçiyor yani
Semih-Seval Gulalalay çok acıyormuş gibi ağlayınca tedirgin oluyordum ama yanlız değilmişim demekki çok teşekkür ederim 🤗