Bebeğim 3 aylik doğduğundan beri SMA mama kullanıyorum. Kutusu yenilendiginden beri, başta sulu kaka yapmaya başladı, simdi tamamen ishal olmuş durumda. Gunde 5 6 kere kaka yapıyor sıvı şekilde. Ama ağrısı yok. Bu mama değiştikten sonra benimle aynı sorunu yaşayan var mı