aydannnn Merhaba anneler .Bebeğim 2aylik Aptamil mama kullanıyorum sütüm yetersiz olduğu icin ama çok gaz yapıyor çok ıkınıyor onu verince . Daha az gaz yapan mama öneriniz var mı ,?😥
EmineAhlas Bebelac gold nutrikonfor doktorumuz vermişti gazlı bebek olduğu için şükür çok iyi geldi şimdi bıraktık normal bebelac golda geçtik