Arkadaşlar öncelikle günaydın,
kızım 5+6 günlük. Birkaç gündür birşey dikkatimi çekiyor. tecrübeli annelerin desteklerini bekliyorum.
Kızım arada insan hani böyle ürperir de titrer ya öyle yapıyor. Fakat üşümüyor, vücut ısısı yerinde. İstemsiz bir hareket mi acaba? Bilmiyorum. Geceden beri kafamı kurcalıyor.
Bu konuyla ilgili bilgisi olan var mı?
şimdiden teşekkürler. Sevgiler.