minikbirbal Kızlar dolapta 3 ve 6 haziran da sağdığım sütü kullanmayı unutmuşum. Tam 3 ay geçti üzerinden kullanılmaz mı artık bozulmuşmudur
melmel35 minikbirbal benim çocuk doktorum 6aya kadar hiçbir şey olmaz demişti normal buzlukta, sen bilirsin tabi
CigdeminMevasi minikbirbal kullanabilitsn bnce 3 ayı bikaçgğn geçmiş sonuçta çıkarp çözdür bi kokla köyü olmşmu