Arkadaslar 2 ay 17 günlük bebeğim var doğduğu günden beri hep sebepsiz ağlayan bi bebek uyku hariç hep ağlıyor yani gezince susuyor sallayınca susuyor bi yeri ağrısa susmaz bide her gün bi yeri ağrımaz tabi bu hafta tamamen çığrından çıktı mama yiyo ağlıyo gezdiriyorum ağlıyo uyutuyorum sakinliyo ne yapacağımı şaşrdım çığlık atarak ağlıyor resmen 😔😔