Tubaomerberzan 10 gün önce sezeryan oldum. Ne yürüyebiliyor ne kalkabiliyordum. Yattığım yerden zar zor kalkınca ki asla sırt üstü dümdüz yatamıyorum sırtıma yastık destek tapıp yarıp Türüt vaziyette yatabiliyorum, kalktığımda organlarım bir çuval içerisinde ordan oraya yer değiştiriyor ve nefes alırken sanki boğazımı sıkan birler var gibi nefes alamıyordum. İlk 4-5 gün yaşadım 10. Gündeyim hala o hissi yaşıyorum ama ilk günkü gibi değil daha bi hafifledi.