Merhaba kızlar 18 günlük bebeğim var başta gaz sancıları var sanmıştık sadece ama bi kaç gündür kakasını yaparken çok zorlandığını fark ettik kızarıyor bozarıyor ıkınıyor yapana kadar çok ağlıyor canından can gidiyor resmen çocuğun internetten biraz araştırdığımda az ve sık kaka yapması cıvık yapması ve gazla birlikte çok şiddetli sesle yapması hepsi bizde mevcut muhtemelen makat darlığı var tabii ki doktora götüreceğim lakin eğer varsa beni neler bekliyor nasıl bir müdehale yapılıyor korkuyorum çok canını yakarlar mı birde tedavi çözüm oluyor düzeliyor mu tecrübeli anneler biraz bilgi verirse sevinirim