Benimde bebeğimin boğazına süt kaçmıştı 1 haftalıkken 2-3 dakika nefessiz kaldı sırtına vurarak anca geldi kendine hemen acile gittik satürasyonları normal dediler ama ben yalvardım bizi bu gece hastanede yatırın diye yatırdılar emzirme dersi verdiler şuan gayet iyi 1,5 aylık hala boğazına süt kaçırıyor sırtına hafif hafif vurunca kendine geliyor zamanla alışırsınız korkmayın inanın bebek sizin korktuğunuzu hissediyor