İçeriğinin değiştiği aşikar. Eski mama kutusuyla yenisini karşılaştırdım illa ki değişenler var. Ancak yenisinden hiç memnun kalmadım. Eskisi suda kolay çözünüp köpürmezken yenisi hiçbir şekilde çözünmüyor ve çok köpürüyor. Günde 1 kez ek gıda verip zeytinyağı koymam rağmen yine de kabız yaptı.