11 aylık oğlum geçen ay bronşit oldu ama atlattık çok şükür tek kalan şey iştahsızlık oldu hiç bir şey yemiyor ve kilo kaybediyor bütün gün elimde yemek peşinde geziyorum yok ağzına bişey verince eliyle çekip alıyor su bile az içiyor acıksın öyle yer diyorum yok yine yemiyor ne yapacağımı şaşırdım emziriyorum fakat o ne kadar doyurcak bu ayda çocuğu bilmiyorum öneriniz varsa denemeye hazırım .