alibeyannesi Uyku eğitimi almayı düşünmüyorum. Şimdilik 6 aylık oldu kızım. Gece ve gündüzü ayırt etmesi için ve banyonun ve masalın bir uyku öncesi hazırlığı olduğunu yerleştirmeye çalışıyorum. Yerleştirdiğim gece ve gündüzü ayırt edebiliyor. Uyansa bile tekrar uyuması gerektiğini biliyor. Diş çıkarmaya hazırlık aşamasındayız. Biraz huysuz. Bu evrede onun konforunu sağlamaya çalışıyorum. Fakat zamanla yerine oturacak. Geceleri mamaya kaldırmıcam artık bir kez den başka. Bunu oturtmuştum ben bozdum kilo verince burda hata ettim. Sık uyandırdım. Alt yapıyı doğar doğmaz yapmaya başlamıştım. Zamanla sıkmadan yerleştiricem. Tuvalet eğitimi içinde aynı şeyi planlıyorum. Sabahları uyandığında elini yüzünü yıkıyorum mesela. Lavaboya götürüyorum. Bir bireymiş gibi anlatıyorum. Yatmadan önce mutlaka gecelik giydirip geceliği anlatıyorum. Kendim diş fırçalıyorum. Onada anlatıyorum. Günlük yaptığım şeyleri anlatıyorum. Bakalım sürecin sonunda ne olacak?