Kızlar gerçekten artık kafayı yiyeceğim ya, oğlum 9 aylik oldu ,daha yeni girdik 9.aya problem şu ki ;oğlumun burnu doğduğundan beri hep tıkanıyor sürekli serum fizyolojikle burun aspiratoru elimde geziyorum. ya burnunu tam temizledim oh rahat edicek çocuk diyorum 1 saat geçiyor burnu yine dolmuş,nefes alamıyor vallaha inanın ağlamasa her dakika temizlerim yavrumun burnunu. ama sürekli ağlıyor burnunu temizlerken ve artık kıyamıyorum aglamasina. napicam bilmiyorum acaba bir hastalık falan olabilirmi sizin bebislerinizde durum ne acaba birde kızlar yarın sağlık ocağına gidicez 9 aylıkken asi varmı araştırdım bulamadım internette 1 yaş aşısı var ama bu konudada bilgilendirirseniz sevinirim 😊