Merhaba, doğum yapalı 6 gün oldu. Çok zor günler geçirdim ve hala geçirmeye devam ediyorum. 39 hafta 4 günlükken kontrol e gittim ve o gün doğuma alındım. Spiral sezeryan ile doğum gerçekleşti fakat bebeği çıkardıktan sonra Doktorum gitti. Kesiyi diken Doktorum degildi, çünkü doktor gittikten sonra çekiştirmeler devam etti. Neyse ameliyathaneden odama sevk edildim fakat kesiğin üstüne kum torbası koyan olmadı, altımı beslememişler, sonda takmamışlar. Acım çok beni takan yok ağrım var diyorum hemşireler, ne nazlısın diyor, doktor geliyor diyorum ağrım var olcak o kadar herkesin oluyor, aradan 2 saat geçti Doktorum geldi artık dayanamadım bana kum torbası ne zaman koyucaksınız, üstümü bi açtı bi baktı ne kum torbası ne sonda nede bez takılı hemşirelere bağırdı. Geldiler kumtorbası koyacak hemşire gelmiş karnıma koyuyo dikişe koyacağına kızıyorum niye üste koyuyorsunuz yanlış değil mi işimi benden iyi mi bilcen dedi gitti. Altımı bezlediler fakat hala sonda takan yok Sancılarım arttı iyice uyuşukluk geçince dahada arttı doktoru zorla yanıma getirttim. Geldi baktı ki yatak kan gölü odada bebegimin yanında bana kürtaj yaptılar kürtajla içimden 7 8 Tüp 500 ml karar tüplerle kan çektiler kan pıhtılaşması olmuş. Meğer ameliyatta beni temizlememişler. Karnım komple mosmor genital bölgem mosmor ağrım çok 76 kilo ile doğurdum hala 76 kiloyum karnım çok şiş. Birsürü ilaç verdiler. Hala ağrılarım var benim gibi sorun yaşayan oldu mu çok merak ediyorum