Artık o kadr yoruldum ki napcamı bilmiyorm kahvaltı etmiyor asla peynir zeytin yoğurt yemiyor meyveyi ağzına sürmüyor hiç bir türlüsünü. Yumurta deseniz yok. Artık her öğünümüz kavgayla geçiyor her gün ağlamaktan yoruldum.. 28 haftalıkta hamileyim. Psikolojim iyice bozuldu. Tv tlf dan bişiler açmazsam o yiyeceği azcık yemeği de yemiyor bağırıyorum artık. Ve sabredemiyorm. Sonunda ben yapamıyorm anne olmayı beceremiyorum diye hepten ağlıyorum. Karnımdaki bebekte etkileniyor eminim ama elimde değil sabırlı bi anne olamıyorm.. içim çok dolu şuan bunları yazarken bile ağlıyorum. İçimi dökmek istedim sadece. Allah bana yardım etsin 23 aylık olucaz daha tek kelime konuşmuyor herşye çığlık atıyor artık beynimde zonlkluyor sesi…