Selamunaleyküm 🌸
Bebeğim şuan 1 Ay 19 günlük. Yenidoğduğu günlerde sarılığı vardı, sık sık emzirerek üstesinden gelebileceğimizi söyledi doktorumuz. Öyle de yaptım fakat gözleri ve yüzü hala az miktarda sarı. Son kontrolde doktorumuz annesi sütü sarılığı teşhisi koydu. İnternetten biraz bilgi edindem ama siz deneyimli annelere de danışmak istedim. Sık beslemeye devam ediyorum, tahmini ne zaman geçiyor? Ne zaman kendi acıktğında emzireceğim. Alarm kurup iki saatte bir emzirdiğim günler ne zaman bitecek? Bebeğime sarılığını daha çabuk atlaması için daha neler yapabilirim? Mama kullanan anneler varmış fakat doktorumuz şuan için emzirmeye devam etmemi söyledi, siz neler tavsiye edersiniz?