Anneler ben 37+4 haftalıgım az kaldı sizle beraber olmaya, soracagım şey şu; Benim bel kalça agrım gün içinde cok yorulursam cok oluyor ve baZen 1 2 gün geçmiyor. Sağa sola dönemiyorum falan filan biliyorsunuz rutin şeyler. Doğumdan sonra rahatlayacakmıyım artık? Bel sırt kalca agrım bacak kramplarım gececekmi yoksa bi süre daha devam mı edecek? Vallaha ben bu hamilelikten bıktım ve bi an önce oğlumu kucagıma almak istiyorum 😥 cok acı cekiyorum. Cok hareketli bir insanım ama bu hafta mahfoldum