Asiyeetozgunn benim bebeğimdede sarılık 9.7 di 20 günde geçti sarılığı , sütüm hiç olmadı benim oyüzden hep mama verdik 2 saatte bir zorla yedirdik arada bir şekerli suda verdik, 120 cc suya 1 tatlı kaşığı şeker koyduk okadar çok çok fazla değil şekerli su vermekteki amaç fazla idrar yapmasını sağlamak zaten çünkü yedikçe idrar yapacak yani, eğer sütünüz yeterliyse şekerli su vermenize gerek yok bol bol emzirin saat başı gerekirse yarım saatte bir