Merhaba anneler;
Bu konuda arayışta olan annelere de fikir olsun diye böyle bir başlık açtım.
Kızım 8 ayı bitirdi; 9. Ayın içinde. Ben artık biraz daha katı ve çeşitli yemekler vermek istiyorum. Bu güne kadar kahvaltı, meyve, yoğurt ve çatalla ezerek farklı sebzelerden yaptığım çorba veriyordum. Ama sanırım biraz daha katı gıdaya geçmeliyiz. Hem de sürekli aynı şeyi yemekten sıkılıyor gibi geliyor.
Bebişlerimiz için detaylı yemek tariflerinizi paylaşabilir misiniz? Benim gibi arayışta olanlara fikir olsun. Ben de denediğim şeyler oldukça buraya tarif eklerim.
Haydi anneler, bilgi paylaştıkça çoğalır 😊