Doğru sanırım. Bir şey orttugum zaman üstüne hemen atıyor. Gece korkuyorum üstü açık üşür diye. Ama üstinden atıyor. Attığına göre sıcak basıyor heralde diye düşünüyorum. Ama emin de olamiyorum. 🤪🤪 şükür bu zamana kadar hastalanmadi. Ama kış için korkuyorum biraz. Normal mi üstünde bir şey olmadan yatması?