Zeynep-60 9 aylık kızım beşiğinde uyumak istemiyor çok fazla dönüyor ve rahat edemiyor oysaki beşiği de baya büyük
Ozgunurr Zeynep-60 aaa bu ben 😂😂😂kızım kesinlikle beşiğinde uyumuyo sepet beşiği var ama dediğiniz gibi rahat dönemediği için sürekli uyanıp ağlıyo mecbur ortamızda yatıyor. Odası için henüz küçük 6 ay 20 günlük nasipse doğum gününden sonra odaya alışıtırıcam
Zeynep-60 Ozgunurr bizim de sepet beşiğimiz vardı sadece 2.5 ay kullandı büyüyen beşik aldık yani 6 yaşındaki bir çocuk rahatlıkla yatar ama onda da yatmıyor
Ebrt Dokuz aylıkken odasını ayırdım dedgnz gbi sureklı donuyordu montessro yatağında uatıyır suan ama alışana kadar yer yatagı yaotım bı ıkı gece yer yatagı deneyın baklm rahat uyucakmı
Bengisu_dunya Benimkide sığmıyor. Benim yatağında yatılmadık yer bırakmıyor dönee döneee 😫 boşuna karyola almışız
ballilokmaninannesi @Zeynep-60 benim kızımda 9 aylik besiginden hariç her yerde uyuyabilir ama beşikte asla daha koymadan uyanıyor alışmadi bir türlü