Cumartesi günü spiral taktırdım, bir hafta sonra kontrole gel dedi doktor başka bilgilendirme yapmadı.
Spiral kontrolünde sadece ultrasonla mı bakılıyor yoksa alttan muayene yapılıyor mu ?
Ağır kaldırmamak lazım diye duydum ama ne kadar süre için geçerli bu durum ?
Adet olmadığım halde kanamam var akşamdan beri de sarımsı akıntı geliyor, beni bilgilendirirmisiniz ?