Elfie 20 günlük bebeğim emdikten bi süre sonra kusuyor tekrar tekrar emmek istiyor gögüs uçlarım yarıldı oyuk oyuk yara oldu neden kusuyor aynı durumda olan fikri olan var mı bu konuda
Melikeyigitemre Elfie fazlasinı atiyordur canim cok emmiyor ya onun fazlasini atiyor kusma derken kesik kesik mi ?
Eceaydin05 Elfie benimki de peynir kesigi gibi kusuyor ama.. 52 gunluk olduk biz. Bazen de cok emince normal sut gibi cikariyor doktor normal oldugunu soylemisti bize
Gokbayes2018 Elfie benım bebeğim de 22 günlük, aynı problem bendede var ama. Fazla emdiği zaman kusuyor dikkat ettim ben. Bazen fazla memede kalmak istiyor. 2 göğsümü birden emince kusuyor. Bazen peynir kesiği gibi bazen süt seklinde
ZGD Eceaydin05 yediğinin fazlasını çıkarıyordur ya da gazını o şekilde atıyordur. Korkulacak bir durum yok☺️
Melikeyigitemre Elfie doyuyordur o ilk dogdugu zamanlar oluyor illa ileriki zamanlarda fışkırır gibi kusarsa sorun oluyor ama korkma 😊