Yatarken telefonu karnıma koyduğumda farkettim göbeğim atıyor. 3 ay oldu normal doğum yaptım. Fazla zorlanmaktan mı oldu desem arkadaşıma sordum ona olmamış. Dr. Gittim genel cerrah normal olabilir dedi bilemiyorum yani Benim gibi olan var mı içinizde