Yekyek12 tuananilmoms benimki asiri seviniyor rahat rahat cis yapip poposunu donuyor hatta.. Kac gece yatak islatti 🙈🙈😓
Filevrem tuananilmoms şuan bizde aynı durumdayız siz yazalı baya olmuş geçti mi bu durum? Geçtiyse ne zaman geçti?
Pasannesi 13.aydan merhaba durum aynı.saat başı kalkıyoruz geceleri.benim vücudum beynim yandı error veriyoe artık.kesin kararlıyım kesicem inşlh.ama bi okadarda hüzünlü kaygılı endişeliym inşallah düzelşr
tuananilmoms Pasannesi kesince düzeliyor canım ama bence imkanın varsa biraz daha emzir sonra o günleri arıyor insan ne güzel emiyordu diye☺️ 22aylık şuan kızım
Anekdot tuananilmoms yaa ben tarihe hic dikkat etmemişim 😄gece milyon kere uyanıyoruz memeyi kesince uyanmalar bitecek mi yani hayal bile edemiyorum deliksiz uyumayi
tuananilmoms Filevrem üzmesin üzmesin çok güzel günler o eski günleri unuttum bile anı yaşa , herşey daha güzel olacak ☺️
tuananilmoms Anekdot yine uyanıyor gece 1-2 defa ama kendini açmıyor uzun süreli ağlamıyor ya su içiyor yada oturuyor yatağında biraz uyukluyor böyle sonra geri yatıyor çok komik:)) geçiyor hepsi zamanla merak etmeyin
tuananilmoms Pasannesi daha ufaksa kesmeyin 20aya kadar emdi iyi ki emzirmişim ve iyi ki emmiş herşeye alışılıyor bende çok yorulduğuma isyan etmiş gibi olmuşum paylaşımlarımda ama hepsi düzeliyor zamanla
Anekdot tuananilmoms kac aylıkken memeyi bıraktınız ben aslinda memeyi bıraktırma hic istemiyorum ama gece beslenmesini istemiyorum saglikli uyku uyumuyor o yüzden ki zaten gece acıktığım icin uyandığını da sanmiyorum