Heide ben 2 aylık olduğundan beri gece beslemek için kaldırmıyorum doktor önerisi ile. O acıkınca uyanıyor. Kıyıp kaldırırsanız uyku düzeni oluşmayacak, bu şekilde kara kara düşünmeye devam edeceksiniz. 4 ay 23 günlük olduk. 11 gibi uyuyor bu sıralar. Ben de 1 gibi yatarken uykusunda mama veriyorum. Onu vermesem de 7 8saat kesintisiz uyuyor ama çok erken kalkıyor en azından 8 9 saat uyumuş olsun diye veriyorum. 4 aylık bebek 4 saatte 180 cc ye kadar içebiliyor. Ama ben 150 veriyorum son mamasını. Sma veriyorum ve çok memnunum. Gün içinde de emzirme durumuma sütüne göre bazen 90 yapıyorum bazen 180i buluyorum valla. Kızın iştahı maşallah 😋😋