Merhaba sevgili anneler
benim gibi yaşayan var mı diye sormak için açtım başlığı. Bebeğime uyku eğitimi verdim. binbir badire atlattı eğitim az kaldı destekli uykuya dönecekken, tekrar desteksiz uykuya döndük çok şükür. Ama gece emzirmelerim devam ediyor onun istediği kadar artık o kısımda zorlamayacağım onu.Benim aklıma takılan ise emzirmelerden sonra oğlumu beşiğine koyduğumda, beşiğine hiç gitmek istemiyor. Çok kızıyor hemen ağlıyor beşiğin içinde ayağa kalkıyor. bu yaklaşık 1-2 dk sürüyor sonra susuyor. Ben de hiç ağlamasını istemediğimden beşiğe bırakasımda gelmiyor. Başına bu durum gelen ve önerileri olan annelerimiz var mıdır acaba ? 😅😊