Arkadaşlar 1 yaşında oğlum var hala yoğun bir şekilde anne sütü alıyor ve hiç güzel ek gıda almıyor , katı yiyecekleri ısırıp tükürüyor , başından beri pütürlü verdim blender bebek olmasın diye öyle çok kasmadım da üstüne asla gitmedim , artık üzülüyorum ne yapacağımı bilemedim önerileriniz olur mu bana