Arinbebe Normaldr hapi biraktigim zaman 4. Gun regl olurdum ama olmadim gecikmesi normal mi? Basina gelen var mi?
eymenkerem Arinbebe olabilir birkaç gün hatta prospektüste de yazar başlama günün geldi ama adet olmadı diyelim yinede başlaman lazım yeni doza