Bebeğim 39 günlük. Ve mızırdamaya başladığı zaman napsam bilemiyorum. Hop anakucağında salla, hop emziği ver kucağında salla, hop altını aç. Böyle mi büyüyor bu bebeler 🤣 o her mızırdadığında benim yüreğim sıkışıyor napçam şimdi diye sanırım kafayı yiyorum ya da çok cahilim bebek konusunda 🥺 bir de devamlı memeye gelmek istiyor, memede uyuyakalsa çeker çekmez gözler faltaşı gibi açılıyor. Bıraksam yatağında gündüz zorla uyuyor. Nasıl uyutuyorsunuz bebişlerinizi? Deneyimlerinizi merak ediyorum.