Egemomsss Bana gaz damlası önermedi doktorum. Biogai probiyotik damla önerdi yalnızca ve sabırlı olmamı istedi. Bu probiyotik damlanın 5 haftadan sonra etkisini tam anlamıyla göstereceğini söyledi ve nitekim de öyle oldu. Her gün aynı saatte verdim damlayı. Günde 1 defa 5 damla şeklinde.
Ayrıca gazın en büyük nedeni sık ve düzensiz beslenmedir,beslenmeni düzene koymazsan asla olmaz dedi. Ben de 20-30 dklık emzirme 2 saat boşluk 20-30 dk emzir 2 saat boş şeklinde yaptım gerçekten de işe yaradı. Hıçkırıyorsa bil ki gaz olmuştur dedi. Ankara şehir hastanesi gastroenteroloji bölüm profesörü Şamil bey söyledi. Kakamız da kusmamız da tamamen gazdanmış. Aşırı kusuyordu bir ara kızım. Reflü galan dediler ama değilmiş. Çok şükür Bugün tam 3 aylık hepsi geçti.